Dilrubalim Kizlar 38+6 haftaligim adet sancisi gibi bi agrim var , midem cok bulaniyor ve vajinamda arada bir baski hissediyorum.Bir de afedersiniz büyük abdestim siklasti ilk hamileligim bilemedim sizce dogummu yaklasti
Betulbekil Dilrubalim Tuvaletin yoksa ıkınma isteğin var tatlım hayırlı olsun ❤️ Hastaneye gitmelisin hemen ben sancımı evde çektim ıkınma isteğim başladığı gibi hastaneye gittim ❤️🙏🏻
Betulbekil Dilrubalim ay yanlış anladım sanırım tuvalete çıkıyor musun yoksa sadece ıkınmak mı istiyorsun tuvaletin var gibi
Dilrubalim Betulbekil Canim zaten idrar hep var sürekli tuvaletteyim ama afedersin büyük abdestim bay siklasti anlam veremedim midem bulaniyo adet sancisi gibi bi agri var ama ne suy um geldi ne nisan 😣
Betulbekil Dilrubalim benim suyum gelmedi doğumda patlattılar ilk doğumunsa nişanın gelmişse bile anlamamış olabilirsin doktorunu arama şansın varsa ara mide bulantısını bilmiyorum ama ben doğumdan hemen önce kustum bi kaç kez açılma olurken kusma oluyormuş doktorunu arama şansın yoksada bi hastaneye gidebilirsen için rahat eder ☺️
Happybaby1 37+5 iz aynı şikayetler şu an bendede mevcut karnımda kasılan sırtıma doğru yayılan kasık ağrılarım var büyük abdest yada gaz sancım var gibi ama gidiyorum birşey yok kabız da değilim yalancı sancılarım vardı ama bugün daha bi şiddetli oluyor midem bulanıyor ağzımın içi acıyor dakika tutucam artık gece sabaha Allah dan hayırlısı…
Dilrubalim Happybaby1 Aynen bende öyle ya gec kalmaktan korkuyorum , tecrübede yok insan napicagini bilemiyor
Mune Git gide gelen sancılar daha sıklaşıp daha çok ağrılı geliyorsa doğum belirtisi canım bende ilk kızımda öyleydi çık yürüyüş yap biraz sonra hastaneye git açılman hızlanır yürüyüş çok hızlı bir şekilde bebeği indirecektr