bizdede cok degisti ve sana önerim herkesle paylasma ismi. ben o hatayi yaptim ve hic bir isim beyenemez oldum herkesin zevki farkli cünki. gencler yeni cikan isimler beyeniyor büyükler klasik isim. biz Nevra ismine karar verdik. Listede daha bir cok isim vardi. Sena, Meva, Zeynep, Meryem, Leyla, Ela… bana eskilerde yenilerde hos geliyor anlami güzel olsun yeterki. Nevra beyaz cicek, aydinlik anlamina geldigi icin daha cok hosuma gitti. Leyla ismi mesela Gece anlamina geliyor ama kulaga hos geliyor. Yada Ela bir göz rengi ama oda kulaga hos geliyor. Sen senin icin önemli olan ne ona bak.