Avakado-34 sue92 Anladığım kadarıyla belirli bir haftada vurulma zorunluluğu yok ben de sağlık ocağında vuruldum .
Mevaninannesi21 sue92 bizde yarın 19 haftalık oluyoruz inşallah🥰 Bizim de cinsiyetimiz koz 👧 Detaylıyı devlette yaptırmak istiyorum randevu bulabilirsem bakalım hayırlısı olsun 🤲🏻
bodurulku 20+5 ten selamlar 😊 tetanoz oldum bugün haftaya da detaylı ultrasonumuz var cinsiyetimiz kız bu arada🥰
sue92 Sinemooo ben 17.haftadan beri hissediyorum. İlk başlarda çok seyrekti ve az hissediyodum. Özellikle son birkaç gündür çok daha güçlü hissediyorum👍🏻
ece_2206 Sinemooo valla ben de yeni yeni hissetmeye basladım ama bağırsak hareketimi bebek mi anlamıyorum henüz :)
ece_2206 ece_2206 pıt pıt şeklinde hissediyorum ve sürekli değil doktorum 20den sonra hissedersin dedi