Cansupekez valla bütün yorumlari üşenmeden tek tek okudum. yarim insan diyen de var sezeryanla doğum yapan anneyi küçümseyen de var maşallah. normal dogumdan korkuyorum diyen bir hamileyi çok güzel cesaretlendirmisler pes doğrusu. bak canım bende 14 haftaligim suan ve normal dogumdan cok korkuyorum. sebebi arkadaşımı dogumhane kapisinda bekledim o çığlıkları net duydum sonra dikişlerinden yuruyemedigini anlatti sakin normal dogum yapma sezeryan olsaydim daha iyiydi en azindan sanciyi çekmezdim normal yaptimda noldu yine dikiş ağrısı cektim dedi beni soğuttu. araştırıyorum şuan da doktorumla konuştum normal yaparsın inşallah dedi. sen son aylarindasin bide. pskolojik olarak bu cocuk burdan nasil cikicak tedirginligi yaşıyorsun anliyorm 😂 Allah aşkına burda sorma yahu her kafadan farkli ses. doktorunla konuş kendini ikna etmeye çalış. ben kendimi hazırlamaya çalışıyorum ikna etmeye çalışıyorum yazilar okuyorum yürüyüş yapiyorum falan filan. uzun oldu hakkini helal et. kimseye bakma Allah aşkına. normal yada sezeryan anneliginden hicbiri bisey eksiltmez yada cogaltmaz. bu kendinle alakali bir durum. hangisini tercih edersen sana zorlada olsa saygi duyacaklar. o kadar.