Berin27 Yagmur41 ben dün yaptırdım canim.Dün biraz acıdı ama abartılacak kadar değil.Banada 1 hafta kolunu kullanamazsın falan dediler.Bugün ağrı sızı hiç bisey yok.Yapilirken bile hissetmedim ki ben iğne fobisi olan biriyim.Sonra cok hafif ağrıdı
Mom092 Berin27 ay ne guzel bazıları sonrasinda bile agri hissetmiyormus bunye meselesi demekki🙄 ben bir hafta öldüm dirildim😄 bide annem yanlışlıkla aşının ikinci gunu koluma değdi yarim saat agladim agridan😄😄
Mom092 Yagmur41 ahhah kiyamam sanaa yarin daha agirlasicak kuzum🥴 bir haftaya kadar bsey kalmiyo cok oynatip is yapamassin o kolla😄
Mom092 Yagmur41 ahhah ben dışarı çıkamamıştım yanlışlıkla biri koluma dokunur diye😄😄 zaten hazirlanamiyodum da 😏