durununannesii Ya kızlar ben duru kullandım ilk kıyafetleri yıkamak için 2. Makineyi çalıştırışımda suyun gitmediğini farkettim evet kokusu falan çok güzel memnun kaldım ama makinemde elden gidiyodu yani şimdi uni baby sıvısını aldım bimde indirmdeydi
Melis47- ZEHRASEYMA bende mühendisogluna hic guvenmiorum nedense onun urunleri hakkndada cok sikayet var kuzum ozellikle helalles sampuanı cok kötü..ornek verdm sadece tabi diger ürunlerini bilemem ama sikayet var.
Mommtobee minnie11 duru granül aldım makine için o kadar güzel ki çok beğendim yumuşatıcı da kullanmıyorum hiçbir sıkıntı olmadı kıyafetlerde
bkaya Siveno aldım ve hastahane kıyafetlerini onunla yıkadım çok çok hafif bir portakal kokusu var hiç rahatsız etmiyor içerigi temiz. Sadece leke çıkarır mı emin değilim o yüzden küçük boy aldım şimdilik, memnun kalırsam devam edecegim.
KubraKayra bkaya bende siveno aldım, 3 makine kullandım bile. Çok güzel leke cıkarıyo ve kokusu yok. Ben cok memnun kaldım
Mommtobee durununannesii direk makineye döküp kullanıyorsunuz 40 derecede kullandım ilk defasında kullandığım için ama normalde beyazları 60 renklileri 40ta kullanabilirsiniz.
Cnnsmy minnie11 siveno aldım içeriği temiz ilk bi portakal kokusu geliyor oda kuruyunca gitti benim çok içime sindi ama tabi bu doğal deterjanlar leke çıkarmada iyi değil diyorlar onun içinde baby me nin leke çıkarıcısının methini çok duydum lekelere uygulamak içinde onu alıcam
Mihrimah41 minnie11 zaten uni babynin içeriği temiz değil. Minoris tavsiye ederim. 2 yıldır kullanıyorum. Kokusuz ve içeriği tertemiz. Siveno, momsgreen, greenmom gibi markalar da temiz içerikli
Duygu-2804 Dalin granül ve yumuşatıcı aldım daha yollamadım ama sabun içerikleri extra durulama öneriyorlar kalıntı olmaması için
tunderyus minnie11 merhaba green clean öneririm %100 doğal katkısız. gönül rahatlıyığla alabilirsiniz
Ilovemybaby Minoris Bebek Deterjanı. Organik, kokusuz. Kokusu olan hiçbir şey organik olmuyor. Bir de çok reklamı yapılanlardan uzak durmak lazım