Fatmanurrr23 38+1 hala karnım hocaman ağzıma gircek gram düşmedi aşağıya herkes sen 40 ı geçersin diyo görünce🤦♀️🥺bebek döndü aşağıya 29 da ama başka bir gelişmemiz yok🤷🏻♀️Kanala dayamış başını ama kanala girmemiş kafası daha dedi doktor.hala ne su ne nişan ne sancı hiçbiri yok nst de sancılar 40 ı geçmedi hiç.normal doğuma çatım uygun çıktı ama bebeğim 5 gün önceki ölçümde 3340 kg olmuştu şuan kaçtır kimbilir🤦♀️Bu gidişle çatıma rağmen sezeryan doğuma giricem gibi hissediyorum ve çok moralim bozuluyo🥺çok korkuyorum ameliyat olaylarından bi de tam bayıltma yokmuş hastanemde yarı baygın yapıyolarmış ameliyatı o kesme biçme sesleri ne kadar acısını hissetmesemde kulağıma gelicek ve bu beni psikolojik olarak o an bitiricek vallahi boşuna cennetlik değilmiş anneler daha doğurmadan girdiğimiz bu stres nedir böyle😂