Tugce38 Kızlar iyi geceler ben 6+4 haftalık hamişim cumartesi 7 hafta oluyo tam bebiş gözükür mü yoksa sadede kalp atışımı olur ?
handesen73 Tugce38 bebek gorunebulir kalp atisida ama kimisi 8 haftalik goriyor kimisi 6 haftaliken gorouor degisiyor canim
mervoss Tugce38 ben 5 haftalıkken gittim alttan baktı onda bile zor gördğ kalp atışı da 8. Hafta duydum
Tugce38 mervoss ben cuma gitmiştim keseyi gördük ama kan sulandırıcı iğne kulanıyorm ona rapor cıkartmaya gidicem cumartesi gelmişken kalp atışına bakıcam dedi
Halimeozdmr Canım ben 6 haftaligim kalp atışı için gittim bugün fakat alttan bakmasına rağmen bebeği kesenin içinde zor gördü ama kalp atışını duyamadık haftaya tekrar gidecem o zaman inşallah kalp atışı oluşur