Bebegmm Biz 19+1deyiz ben iki, üç haftadır hissediyorum daha önceleri gurultu falan zannediyodum ama sonradan uzun süreli oldugu zamanlarda anlamaya başladım cok hareketli sanırım, sık sık hissediyorum pıtır pıtır 😇😍 sen de muhtemelen ilk oldugu icin benim gibi gec farkediceksin 😊