Bsnjsksnnnskm Meraba 2 hafta önceye kadar 2 ’li testim yüksek çıktığını öğrendim ve 3 4 doktordan snra kadar verip amniyosentez yaptırdım ve sonucum normal yani bebeğim sağlık olduğunu öğrendim Çok şükür 😇🙏
Umran007 Bsnjsksnnnskm merhaba bende yaptırdım e nabızdan bakıyorum sonuç 3.00 yazıyor ne anlama geldi anlamadım sizin sonuç ne çıkmıştı
Nessem Bsnjsksnnnskm ultrasonda ense kalınlığı ve burun kemiğiyle ilgili ne çıkmıştı hatırlıyor musunuz
Mucize23 Bsnjsksnnnskm canim rabbim utandrmasin bende bugün yaptırdim insallah hayirli haberler vermek dileğiyle 😊
Bsnjsksnnnskm Umran007 direk sonucum yaziyo normal kromozon raslanmadi die canım devletteki doktora sormadim ozeldeki doktorum bisey çıkmadı dedi
Bsnjsksnnnskm Nessem ense kalınlığım 1.57 cıktı burun kemigide hafif gözüküyordu ama kanimda yüksek cıktı bnm