25+4 günlük hamileyim geçen hafta akıntımla kan geldi hemen doktora gittim alttan muayenede rahim ağzında yara olduğunu söyledi fitil verdi geçmezse yakarız dedi bir haftadir fitil kullanıyorum kan falan yoktu bugün yine başladı son 1 adet fitilim kaldı aynı sorunu yaşayanlar varmı çok korkuyorum birşey olcak diyee 😔😔