Merhabalar;
Şuan 15 haftalık hamileyim, doktorum doğumumun 3 Mart’ta olacağını söyledi, bir 20 gün daha geç doğma şansı yok dimi? Yada 37 haftalık doğsa?
Balık burcu olsun istemiyorum🙊😑 Çok duygusallar ve başarısının önüne gecemiyor duyguları?
erken doğarsa kova, geç doğarsa koç aşağı tükürsem sakal yukarı tükürsem bıyık 😂