Bebisler uykusuz gecelere bizi simdiden hazirliyorlar 🙊☺ bende 33+6 yim ve gece 2,3 defa tuvalet icin mutlaka kalkiyorum gece 3 ve 5 arasi , 7.30 ta ve 8.30 da kalkiyorum sonrasi yok yani ne kadar uyumak istesemde uyuyamiyorum sag tarafa yatmak yasak, sol tarafimda yata yata çürüdü resmen, ara sira sagima yatiyorum ama sirf sol taragim agridigi icin baktim olmuyor birazda sirt ustu yatiyorum anlicaginiz yatmak istesemde ne istedigim sekilde uyuyabiliyorum nede rahat edebiliyorum son aylar hayirlisiyla gecseydi 💕💕