16günlük bebeğim var arkadaşlar sağlık ocağında test yaptırdım kötü çıkarsa arayacaklarını söylediler telefon caldıgı anda anladım birşey olduğu nu ve testler den sadece birisi kötü cıkdı biotinidaz hastalığı şüphesi görüldü çapaya sevk ettiler benim bebeğim de hiç bir belirti yok Allah askına basına gelen varmı çapada kan aldı 27gün sonra belli olcak Ben nefes bile alamıyorum yüreğim okadar acıyor ki lohusayım bide sütüm gidicek neredeyse