Elenilter beşik ve dolabı da dahil her şeyini aldım. Kıyafet seçimi olarak bolca atlet tarzında çıtçıtlı badi aldım ve uzun kollu çıtçıtlı aldım 5-6 adet tulum aldım bide kadife gibi hoş bir kumaştan yapılmış uyku tulumu aldım. Alt ve üst takım olan Kıyafetler aldım 4-5 adet. 3 tane yelek aldım anneannesi de bolca yelek ördü. Yazlık bişe almadım bebek Eylül bile olsa üşür diye düşündüm 😌