Burcu3506
Sulee00
Benim ilk gebeliğimde kahverengi ve kırmızı bir şekilde akıntı-kanamam oldu ve kürtaj ile sonuçlandı. Ama baya oldu hiç durmadı .
Şimdi tekrar hamileyim 20 haftalık . ilk öğrendiğimde yani 4-5 haftalık iken çok hafif bir şekilde 2 gün kahverengi akıntı geldi ama böyle sulu şekilde. Bir sıkıntım olmadı.
Siz bir doktora görünün ama yine de. Yerleşme kanaması olabilir , herkeste durum farklı oluyor. Ama içinizi ferah tutun , inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız 🥰