26_26_26ggg Kızlar merhaba ben kabızlık çekiyorum doktor bu arada duphalac diye şurup verdi onuda arada içiyorum ama içmesemde yapamıyorum hepmi içmem gerekiyor doktorada sormadım bunu
Karadenizli 26_26_26ggg bnmde aynı sorun ama doktorum ilaç vermicem doğal yollarla dedi kayısı kuru üzüm incir felan tüket dedi bende activia kullandım bide kefir ishl oldum bugün🤭
kubra_c 26_26_26ggg aynı şurubu yaklaşık bir aydır bende kullanıyorum doktorum her gün sabah kahvaltısında içmemi söyledi düzene sokalım dedi bir kaç gün ara ver eğer normale girmişse bırakırız dedi ama maleseef ilaca devam ☺️
aysegulerdogan 26_26_26ggg kuru kayısı kaynat suyunu iç ve onu da yiyebilirsin . Mutlaka yeşillik tüket semiz otu roka faydalı oluyor