Ben de geçen hafta gittim ikizlerin ayrıntılıisi için
Soru sorunca çok kibar cevap veriyor ama ben mesela renkli beklerdim değildi. Gerekli bilgileri doldurup doktoruna gönderiyor o kadar. Ekranı merak edince anlayisla karşıladı sadece biraz aşağı doğru kaydım yatakta o kadar. Özelde normal kontrolde bile renkli görüyordum
Hamdolsun bı problem çıkmadı. Doğumu da orda düşünüyorum