Nursel45 Çok heyecanlıyım sezeryan olucam şimdiden saatler geçmiyor bugün belirledi doktorum o güne kadar 3500 kg olurmuş oğlum şükür herşey yolunda Rabbim herkesin gönlüne göre versin benim de inşallah korkuyorum da ama Allah büyük 🤲🏻🤲🏻
Rmysa23 Nursel45 benimle aynı doğum tarihini paylaşıcak bebiş 🥰. Hadi gözün aydın canım sağlıkla kucakla inşallah 🥰🤰🏼🙏🏻
Dilaraa61 Nursel45 benim de pazartesi 21 eylül sezeryan 😊doktorum dedi 21,22,23 sec dedi 21 dedim 😂artik nefes alamiyorum
Nursel45 Dilaraa61 kaç haftalıksın canım ☺️ Bende inan öyleyim bu cuma olsun dedim doktorum acele etme dedi dayanıcam mecbur 😅