Sahika8989 Merak ediyorum. Cevrenizde amine kizi olan nasil huylari suylari 😂 nasil bir bebek oluyor? Iki isimli olucak nasip olursa eylul amine sizce guzelmi 😂
Muberraonur Sahika8989 benim kuzenim Amine ama isimle karakter huyu bağlamamak lazım bence herkesin kendine has huyu vardır
-Kbra8- Ablam Azra koymaya karar vermişti Doğuma bi kaç gün kala rüyasında amine diye seslendiğini görmüş çok etkilendi kimliğe yine Azra yazıldı ama kulağına amine Azra okundu. Çok zeki akıllı hareketli bi yiğenim var 😍
Aysnr0507 Sahika8989 amine ismi güzel ama internetten Eylül isminin anlamına bir bakın isterseniz kendisine tapınılan anlamına geliyormuş
Sahika8989 Aysnr0507 ben eylul amine dusunuyorum cunku eylul bir sonbahar ay adi oldugu icin koyucam baktigimda o dediginizi bulamadim
Aysnr0507 Sahika8989 ben zaten doğruluğunu bilmiyorum öyle duyduğum için bir bakmanızı söyledim normalde güzel isim zaten ama daha önce yine burda bir postta okumuştum bir kaç kişi doğrulamıştı
avukatveanne Sahika8989 ablamın kızın ismi Amine Hafsa 😌 Ciddi duruyor pek gülmüyor fazlasıyla anneci ve çok akıllı bunlar şimdilik gördüklerim daha 1 yaşında 🎈