DYG93 Merhaba kizlar ben 34+4 yarin doktor kontrolum var belki nstye baglar siz kacinci haftada ilk nst cektirdiniz ve sonuclar ne cikti 😬
Deletedmom417 DYG93 31 de nst ye girdim sancım yoktu 33 te girdim 15-20 arası çıktı 36 da 33 lerde çıktı 🙈
DYG93 66horbullayf yani 33 uncu haftada nstye girince sanci gozuktu mu su anda aslinda yasiyor muyuz o sanciyi diye de merak ediyorum da
66horbullayf DYG93 nst de agri cikmadi ama gecelri cati agrim hala oluyor sanci yok ama sukur daha kasilmada yok
Serife00 Geçen çarşamba 34+5 te ilk nst mi oldum bu sabah yine gidicem artık haftada bir çağırıyor doktorum
Esmaemir17 DYG93 30 haftalıkken ilk nst bağladılar sancı felan çıkmamıştı.Sonraki nst 36+0 nst bağlandım ozman sancım çıktı şuan 39+5 halen nst sancılar yüksek ama açılma olmadığı için bekliyoruz.