Sevda38 Arkadaşlar merhaba benim çok endişelendiğim bir konu var bana yardımcı olacak birisi vardır diye düşünüyorum. Tam 1 ay önce tüp bebek blastokist transferim yapıldı 2 gündür aralıklı kanamam oluyor aceba içinizde bu durumda olan birisi varmı
Papatya13371 Sevda38 merhaba canım benimde tup bebek ve benide 6. Hafta bir kanamam oldu baya yoğundu çok korkmuştum. Prulotun iğne kullanıyorum en başından beri haftada iki gün. Progestan kullanıyorum ostrojen ilacı kullanıyorum kan sulandırici kullanıyorum. Ilaçlarını düzenli kullan sakin aksatma ve doktoruna mutlaka danış kafana takılan her şeyi
Bbcerus Sevda38 bende tüp hiç korkma genelde oluyor bizlerde. Bende de oldu ama iğne fitil falan derken çok şükür kesildi benim de aklım çıkmıştı çok zor günlerdi ama geçiyor korkma bir şey olmaz
Aknkbr Sevda38 bnimde çok kanamam oldu 3 ay sürdü doktorunla konuş iğne ilaç veriyolar bana doktorum yemek ve wc harici hiç kalkma dedi sende öyle yap ve sırr üstü uyumamaya çalış
Papatya13371 Sevda38 korkma o zaman canım ağrın var mı kasiklarinda yada karnında. Benim ağrım yoktu sadece kanamam oldu tup bebek ve ikiz tedavilerinde bu tür kanamalarin ve lekelerin normal olduğunu söyledi doktorum.
Bbcerus Sevda38 evet biliyorum canım çok normal leke desen değil çok koyu lekeye göre adet desen tam adette değil çok az da değil yoğun da değil bi tuhaf bir kanama o
Papatya13371 Sevda38 anladim canım çok geçmiş olsun dediğim gibi doktorunla mutlaka görüş muayene olmaya git için rahat etsin