Aszey2012
Evet yani şöyle söylendi ilgilenmiyormuş ben de riske atmadım özel marmaraya gidicektim Leyla Eren’ e çok çok süper doktor ama oda çok yoğun olduğu için ilgi yok dediler arkadaşım Leyla hanımın eşine doğum yaptı baya oldu 1 sene falan baya memnun kalmış bizim komşu kızı vardı oda o bayda doğum yapmış yeni daha 3 ay olmuştur belki oda dedi baya memnun kaldım çok ilgilendi herkes bende özel tıpta yasemin hanım vardı oda süper demislerdi ona gidicektim ama özel tip kapanmış medicale gitmiş bende gittim çok çok çok tatlı bir doktor sabit doktorum o olucak zaten