A06i Merhaba anneler 37 haftalık gebeyim göğsünden süt sıvı akışı olan anneler var mı benimkiler hala yumuşak hassas da değil süt gelişi vb bir durum da yok böyle olan var mı
durununannesii A06i bende tam bunu düşünüyodum az öncede kontrol ettim ne gelen var ne giden 😂 korkuyorum ya gelmezse diye
Suanne A06i hiç takılma kişiden kişiye değişiyor bazı annelerin doğumdan sonra gelmeye başlıyor hatta
tbmn A06i 23+6 olduk ama benim göğüslerimden sızıntı şeklinde bazen de damla damla şeffaf renkte bazen de kırık beyaz renginde akıntı oluyor şimdiden gelmeye başladı sanırım 😊
durununannesii A06i aslında sıkmamak lazımmış ama burda sütüm geldi diye post gördükçe acaba deyip deniyoruz işte 🤷🏻♀️😂
A06i durununannesii evet sürekli yapmıyorum ama yaklaşınca gün insan panik oluyor azıcık sıkıyorum zaten bişey de gelmiyor ☺️
DYG93 Ben de 35 im ve denemistim tik yok ama kafaya takmayalim daha cok dogum sonrasi hormonlariyla geliyomus
Elifbebek 28+3 aksam ilk defa seffaf renkte geldi inanamadim ilk, kontrol etmek icin sIktm az bisey geldi ikisinden de ama dogumdan sonra da gelenler varmis diye duydum o yuzden dert etmeyin gelmiyo diye herkez farkli 😊
A06i Elifbebek bebek isimlerimiz de aynı benim ki de Elif Azra olacak inşallah 😂 inşallah gelir herkesin sütü de kimsenin kuzusu aç kalmaz 🥰
EbrarBilgem A06i benimde yumuşak ve birşey gelmiyodu doğum yapalı 27 gün oluyor doğum yapar yapmaz geldi çok şükür 1 aydır da sıkıntısız emziriyorum 🤲🏻Rabbim sizlere de bol bol emzirebilmeyi nasil etsin çok sütünüz olsun🥰