Melos580 Merhaba kızlar bugün doktora gittim yumurtaliklarimda çok küçük kis varmış önemli değil dedi doktor. Ama kan degerlerim çok düşükmüş kan ilacı filan verdi sizce ne yapmaliyim bebişim olsun inan çok ıstiyorum 😢
handesen73 Melos580 canim olabilir bn hamile olmama ragmen kan degerim asiri dusmus dedi kan ilacini kulaniyordum birakmiaim diye ilaclarini duzenli kullan insallah sanada Allah nasip etsin once kendine guven
Tugce38 Melos580 kan yapıcı şeyler ye kuzu bende 1 yıl sonra hamile kaldım 1 düşük olmustu o zaman doktor bol kan yapan seyler ye ve bolca yesil biber tüket dedi vitamin için