38+3 deyim hicbir yerimde catlagim yok,son zaman sadece nemlendirmek için bebe yağı kullandım,hem vücut yapısı,hem genetik sanırım 😊Bir de günde 4 lt su içiyorum ve asla sert , tırnak ile kaşıma yapmadım.Ama olsaydı da uzulmezdim dediğiniz gibi her şeye değer ❤️