ArasMom34 Tugbaal bende kullandım erkendem doğum sancılarım gelmişti kasılmaları önlemek için kullanmaştım 5 gün
Kubra80 Tugbaal evet serklajlıyım canım zaten nidicard erken doğumu durdurmak için veriliyor daha çok faydası var zararı değil ben yaklaşık iki aldır içiyordum şükür çok faydası oldu nrmlde o kalp ilacıymış ama erken doğumu engellediği bulunmuş
Kubra80 Tugbaal 38 haftalık canm allah izin verirse yarın sezeryan günü alacağım bugünlerde doğumum olacak
ArasMom34 Tugbaal benim oğluş erken gelmek istedi bir yokladı sebepsiz gelmek istedi sıpa ama şükür işe yaradı tedavi şuanda 35+5