Sseyma1 Selam kızlarr, bebeğimi bugün hep kasıklarımda hissediyorum sanki orda pıt pıt kalbi atıyor gibi. Ve bugün diğer günlere göre çok çok daha az hareket etti normal mi bunlar acaba 🙄😔
Funda007 Sseyma1 kimi zaman olur canım öyle bazen yukarda bazen aşada ayakları olabilir pit pit olanda genelde hickirik oluyor
handesen73 Sseyma1 yeri daralmis bide dogum pozisyonu aldigi icin oyle olmasi normal hareketleri azaldi diyirsunhz 18 saat uyuyor bebrklerin cogu ondan olabilir
Karadenizli Sseyma1 bende 29 dayım kasığımda hareket hissediyorum doktor ayakları kasıkta dedi hatta az önce çok güçlü bir tekme gbi bişi hissettim normal heralde