Kızlar midem inanılmaz kötü. Doktor nexium verdi ama aç karnına sabah 1 tane diye yazılmış üzerine. Sabah aç karnına tiroid ilacı kullanıyorum. İkisini ard arda alınca sıkıntı olur mu acaba? Bir de bu defalık gece kullansam sıkıntı olur mu ki dayanamıyorum şu an çok kötü midem