Arel62 Lansinoh un elektrikli pompasını aldım ben . Bana çok önerdiler hemşire ve doktorlarada danıştım. Hastanelerdede bunu kullanılıyormuş kiralanarak. Özellikleri gayet iyi buldum ben. Kullanmadığım için tavsiye konusunda bişey diyemiyorum 💁🏼♀️
Deleted5544 lansinoh tekli elektrikli kullanıyorum, memnunum mochi pompa değil süt toplayıcı, bilginiz olsun