Nisanurunannesi3850 Öncelikle herkese Hayırlı akşamlar😊 Ben 9+2 günlük hamileyim geceleri rahat edemeyip yüz üstü uyuyorum acaba bebek için bi sorun olurmu?
Aysn6767 Nisanurunannesi3850 ben 15+3 oldum karnımız daha cıkmadı hala kendimi yüzüstü uyurken bulabiliyorum yada eşim çeviriyor 🤷♀️
Morcivert07 Nisanurunannesi3850 ben ilk hamileliğimde karnım cıkana kadar uyumuştum zaten bi daha çocuk doğsada o kadar rahat uyunmuyor 🤣🤣🤣
Homeless20 Nisanurunannesi3850 14+5 im bnde yüzüstü yatıyorum öyle uyuyabiliyorum. Normal yatsam bile yüz üstü uyanıyorum :)
Gzmsydr Nisanurunannesi3850 yat canım sonra karnın çıkınca yatamıyosun zaten bende çok yatmıştım en sevdiğim uyuma şekliydi şimdi bi an önce doğurup yüzüstü yatmayı hayal ediyorum
Nisanurunannesi3850 Aysn6767 hicbisey yüz üstü uyumanin verdiği rahatligi vermiyor gercekten😊içim rahatladi daha erken bisey olurmu acaba diye tereddütde kalmistim tesekkür ederim
Nisanurunannesi3850 Morcivert07 iyi bari bi sıkıntı olmadigini duydum icim rahat etti😂bende normalde direk yüz ustu uyumuyorum ama yüz üstü uyaniyorum tatli geliyo yüz üstü uyumak
Nisanurunannesi3850 Homeless20 ilerleyen haftalarda mümkün olmuycak zaten karnimiz cikinca bari tadini cikaralim😂😊
Alfabeta Nisanurunannesi3850 ben 20+3teyim hala öyle uyuyorum🤭😂 Çok karnım cıkmadı yüzden çok hafifte olsa o şekilde uyuyorum
babysevgi Nisanurunannesi3850 bnde öylydim dr uma sormuştum 22 den snra anca cıkmaya baslar karnın o zmn istesense uyuyamazsn demişti 😂problm yok demişti bna
Kubra80 Nisanurunannesi3850 karnın çıkmadığı için birşey olmaz ben hep yattım karnım çıkana kdr tadını çıkart özleyeceksin bu günleri artık bacaklarımın yan tarafları ağrıdı yan yatmaktan 🥺
Tugce38 Nisanurunannesi3850 bende yüzüstü uyuyorm normal yatarkende şuan bile yüzüstü yatıyorm anneö gil cok kızıyo bebege zararlı die ama biz daha 6 haftalız diyorm olsun alıs sırt üstü yatmaya diyolar eşime de tembihlediler o da sürekli kızıyo yüz üstü yatmama yan yat diyo ben uyurken sürekli kontrol ediyo yüzüstü yatıyosam hemen yana ceviryo 🤦🏻♀️ Napcaz