buseazizoglu benimde o haftalarda öyleydi hatta ilk 3 ay kilo vermiştim. Ama şuan 16+4 olduk iştahım açılmaya başladı hatta gün içerisinde baya acıkıyorum. Az yemen önemli değil önemli olan gerçekten güzel sağlıklı besinler alman yani hamileyiz dye iki kişilik yememiz gerekmiyo.