Merhaba kızlar, 36 haftalık hamileyim. 37 olunca sezeryanla doğum yapıcam inşaALLAH. Gebeliğimin ilk gününden şimdiye kadar hep akıntı mantar sorunu yaşadım doktorum herşeyi yaptı ama bitemedi bir türlü. 29-cu haftamdan bu güne kadar sıvı akıntım var su gibi. Ve hergün oluyor. Kaç kez doktora gittim ultrason yapıldı hep suyum normal çıktı. Yinede hep aklımda dolanıyo ya bir şey olduysa bebeğe diye. Yani suyum olsaydı hep değerler normal çıkarmıydı? Hamilelik zamanı böyle bir şey yaşayanlar yazabilirmi lütfen🌸