Sumeyyekaya NurEmree 2 3 gün öyle sürdü çok şükür toparladım şimdi iyim bi kere sezeryan oldum ikincide nasip olursa sezeryan olur o yüzden onda kahve makinesi götürüp ameliyattan çıkar çıkmaz icicem😄😄
ZeynepKeke Sumeyyekaya canım sezeryandan sonra ben karına bastırdıklarını gördüm bir iki kere sende de yaptılar mı ?
Deletedmom05 😂 bende aynı şekilde. Doğum doktorum erkek eşi de anestezi uzmanı ikisiyle bi konuşmak istiyorum da az daha vakti var
Sumeyyekaya ZeynepKeke ameliyathanede yapmislarsa hissetmedim ama ameliyattan sonra yapmadılar rahimi temizlemek için yapiliyorsa kasilsinda kanı bosaltsin die bana suni sancı taktılar ameliyattan sonra 2 kez
Tugceonur ZeynepKeke spinal aynı gün 8 saat sonra yürütmek için kaldırdılar aynı gece kalktım yürüdüm 3 uncu gün ev işi yapıyordum 1 haftada kızımı kontrole götürdüm