Deletedmom417 doktorum sancını evde çek dedi bana daha rahat olursun tai müziği aç dinlendirir pilates topuyla sağa yuvarlak sola yuvarlak ve sonsuzluk hareketi yap dedi, sancıların 5 dakikada 1e düşünce hastaneye gel dedi, suyun geldiği zaman hemen panikleme bebeğin hareketlerini kontrol edebildiğin sürece evde dur dedi, tabi suyun rengi kahveye yakınsa hemen gitmek gerekiyor bebek kakasını yapmış demektir. Benim hastanem 5 dk mesafede ben suyum gelirse duşumu alıp son hazırlıkları yapıp hastaneye gidip bi kontrol edilip duruma göre eve gelmeyi düşünüyorum