Ebru2403 Kızlar 13 haftaluk hamileyim alt bölgemi temizleerken biraz karnım falan iki büklüm durarak almak zorunda kalıyorum bu bebeğe zarar verir mi eğik durmak iki büklüm durmu falan bilgisi olan varmi
Fatmanurrr23 Ebru2403 ilerleyen zamanda hiç göremiceksin şuan 38 haftalığım karşıma ayna koyarak ağda yapıyorum göbeğine çook yüklenmedikçe hiçbişey olmaz
Ronyaseda Ebru2403 daha küçücük o o hareketle ezmezsin canim 🤭 Ilerleyen zamanlarda karin iyice büyüdükçe zaten görmeyeceksin bile o yüzden zorlamasa yapamazsin
bebegim_28 Ebru2403 23 haftalık olana kadar kendim ağda yapıyordum eğilip kasılıp 28. hafta da baktım aramıza dağlar girmiş kavuşamıyoruz🙈 kuaföre aldırdım şuan 31 haftalık oldum hiç göremiyorum artık 😁😁
Fr170320 Ebru2403 Valla bende yolun başındayım daha ama ilk bebeğimi kaybettigim için şu an temizliğimi ben yatıyorum eşim ağda yapıyor Allah razı olsun 🥰🤲
Ebru2403 Fatmanurrr23 gobegime yuklenmek degilde boyle oturuyorum egilincede karnim iki buklum oluyor sıkıntı olurmuki
Mine8191 Bende bütün yaptım 27 haftalığım çok kasıldım çok kastım kendimi böle olmamıştı diğer aylar da böle çok zorlanmamıştım
Tubask Kızlar bende çok zorlaniyorum 39 haftalık oldum ağdada yapamiorum yaptiramiyormda eşim almaya calisio jiletle
mayispapatyasi Tubask bende ayni esim aliyordu sagolsun jiletle. Oda isten dolayi gitmek durumunda kaldi simdi naparim hic bilmiyorum