nagsal-48 hhahaha canım benimm ya tatlıya hepimiz asığız😂 birde ben acıkır gibi oluyorum gidiyorum 3 4 tane üzüm atıyorum ağzım tatlansın diye veya erik yiyorum bastırmak icin yoksa kilo olarak geri dönüyor 😕 evet öncelik bebeklermiz sağlığı ama zaten aksam yemek yemek sakıncalı yiyip yatınca hazımsızlık oluyor