Bugun serklajdan sonra tekrar kanamam başladı doktoruma geldim rahmin tekrar açıldığını söyledi. Dikişin arasından tekrar sarkmış kese. Şuanda kanamam çoğaldı ve suyum gelene kadar yatış verdi. Dualarınıza ihtiyacım var. 21+2 oğlumla vedalaşmam gerekiyor sanırım 😭😭😭