ErdemSeda Ankara Sehir hastanesine gidip ayrintili ultrasyon yaptirip memnun kalmayanlar oldumu nasıl oluyor neler yapılıyor acaba ?
berenyigit06 Ben orda yaptırdım ayrıntılı ultrasonu çok memnun kaldım herşeyine her organına en ince ayrıntısına kadar baktılar gösterdiler banada
Valendia berenyigit06 peki randevuyu nasıl aldın ? 182 yi aramak gerekiyor detaylı için? Yani rutin kontrol gibimi randevu alınıyor?
ErdemSeda berenyigit06 peki kacinci haftadan sonra cağırıyolar benim bu cuma 3lu tarama test sonucum cikiyor onu gostercem 16+3 gunluk gebeyim bana gittigim güm yapmazlar mı acaba
berenyigit06 Valendia doktor kendi verdi şu gün şu saatte gel diye kadın doğum ve çocuk acilden giriyosun yönlendiriyolar zaten giriş yaptırıp sıranı bekliyorsun☺️