ufqmze merhaba bende hakkarideyim 2016 yılından beri . 2. Gebeliğimi yaşıyorum 33 haftalığım , bundan 1-2 ay öncesine kadar düzenli doktor yoktu gelip geçiciydi doktorlar Ayşegül hanım hariç . Ama şu an 3 tane doktor var 3 de kalıcı. Ben Arzu hanıma gittim bu süreçte sert mizaçlı ama mesleği konusunda iyi bi doktor bence. Suyum azdı benim çok dikkatli baktı bebeğime kontrollerimi kısalttı. Her neyse bi gece su azlığından hastanede yattım o süreçte doğumhaneyi , doğumdan sonra kalacağımız odaları gördüm . Hakkari şartlarına göre bence iyi. Odalar tek kişilik doğum yaptığımız odalar sancı çektiğimiz odalar yani. Doğumdan sonra kaldığımız odalar 2 kişilik yoğunluğa göre genelde tek kalmamız için özen gösteriyor hemşireler ben beğendim hemşireleri de çok iyileri denk geldi bana . Hastane eski ve şartları iyi değil yatak dı bebeğin beşiği falan ama yapacak birşey yok tek hastane çünkü. Doğumum burada olacak Allah izin verirse çarşıda oturuyorum ben . Bana sormak istediğiniz birşey olursa instagramdan yazabilirsiniz hocam ☺️ Yprkkpc hesabım