Asel-2147 bende çok korkuyorum valla sezaryandan arkadaşım mehmet özmeni önerdi doktor biraz muane esnasında kendi lafı bitmeden ara siz girerseniz sinirleniyo ama özünde iyi bi doktor yani sadece işine odaklı gece 4 de arıyorum doktoru hemen şöyle böyle yap diye yönlediyo beni dedi arkadaşım bakalım sezaryendan 2 gün sonra ayaklandım kontorollerime gittim ağrı sızı hissetmedim eli çok hafif dedi zaten hamza bahatta sezaryanı Mehmet özmene normal doğumuda mustafa balık’a yönlendiriyo hastanenin sahibi kadın doğumcu olunca o branşlardaki doktorlarda çok tecrübeli oluyo canım
sağlık ocağında idrar yolu enfeksiyon testi yaptm sağlık ocağı enfeksiyon var dedi bende doktura gösterdim sonucu enfeksiyon yok dedi bende hemşirem öyle demiyo dedim +2 değerinde çıkmış yani yüksek enfeksiyon dedim tamam sen istedin dedi doğumhanede sonda taktı idrar kesemden alındı test sonuç enfeksiyon yok😁