Mrb arkadaşlar 35+4 haftalık hamileyim bugün kontrolum vardı Dr suyumun fazla olduğunu söyledi perinatoloji bölümünden randevu almami istedi (riskli gebelik bölümü) başına gelen varmı risk taşıyor mu bu haftadan sonra en fazla doğum olur diye düşünüyorum ağrılarım var dedim suyun fazla oluşu ağrı yapar dedi doğum sancısı gibi. Bebek doğsa şuan mesela sıkıntı olur mu kuveze alınır mı dedim 2.900 kg çıktı kilosu alinmaz haftasına göre kilosu gelişimi vs çok güzel dedi kafam çok karışık 😒