Ozlemyeni olabilir tabi. 3 tanesi de döllenebilir. Ama doktorlar 1 den fazlasını riskli buluyolar. Senin için şuan en doğrusu onlar kiste dönüşmenden vücuttan atılması. Hapla mi o hale geldi yoksa iğneyle mi ? Ben hap, aşılama , tüp bebek hepsini yaşadım. Tüp bebekten önce benim de büyüyen yumurtam atılmadığı için kiste dönüşmüştü ama tüp bebeğe engel bir durum değildi