Merhaba herkese, vajina kemiklerim ağrıyordu 3 4 haftadır doktor kafası aşağı da bebeğin normal demişti şimdi 30+2yiz koltukta uzanırken yatarken sağa sola bide donemiyorum yürüyemiyorm acile gitsem mi diye düşünüyorum eşim bı gidelim dedi ama bilemedim ya😔