Mucizem-m Merhabalar.. Dondurulmuş 3.gun embriyosu transferi yapıldı 2eylulde 14eylulde beta hgc 309.4 çıktı iyimi yarın yine test olucam yukselirmi acaba endişeliyim dua edin lütfen 😓
Aysoo Değeriniz çok iyi bence önemli olan düzenli artması umarım öyle olur rabbim tez zamanda kucağınıza sağlıkla doldurur😇