Ben de 20. Hafta icindeyim 16 17. Haftadan beri hissediyorum hareketlerini, sizlerinki gibi gun icinde belli zamanlarda oynuyo yavrum👶
Hem de bir yerde okumuştum. Bilimsel olarak bebek biz hareket ederken genelde uyurmuş, çok hareketli kalmamak ve uykuya ihtiyacı oldugu icin. Bu da icinde bulundugu amniyon sivisi tarafindan salgilanan bir hormon sayesinde gerceklesirmis. Bizim daha hareketsiz kaldığımız zamanlarda da daha rahat hareket edebilmek icin uyanir gezinirmis 😇❤