buseyusuf27 İnşallah istediğiniz gibi bi doğum olur ve kızınız zamanında gelir 🤗 Benimde ilk gebeliğimde dönmüştü oğlum fakat 2 tur kordon vardı boğazında 1 turda normal doğum oluyormuşw ama 2 de boğulma riski olduğundan sezeryan
bekledik çıkmasını ama değişen bişey olmadı sezeryan oldum hayırlısı olsun inşallah
bu arada akşam 7 sen sonra hiç birleyen yemiyorum su da içmemeye çalışıyorum çünkü ilk zamanlar aşırı tuvelete kalkmak zorunda kaldım elimde suyla geziyordum şimdilik çok bi acıkma durumu yaşamıyorum iştahım yok hala ama yakında açılır sanırım
teşekkürler yardımlarınız için 🙏