2-minikmelek Canım bende de 3hafta kadar fark var normalde 11.haftanın içinde olmam lazım ama 9+2yim, doktorum sorun yok dedi bebeği gördük gelişimi de iyiydi pco nedeniyle geç döllenme yaşadım ben, sorun olmuyor genellikle başka bişey olmazsa inşallah ☺️🙏🏻