Merhabalar biz 9 haftalık olduk, fakat ortalama bir haftadır acayip mide sorunu yaşıyorum. İştahımda bir sıkıntı yok fakat ne yersem yiyeyim yedikten 15 dk sonra midem fena alevleniyor, ağzımın tadı çok kötü bir hal alıyor. Bu durumu yaşayan/önerisi olan var mı? Doktor kontrolüm ay sonunda o yüzden henüz ona da soramadım. Ne yapacağım🥺