Merhaba kızlar cuma günü doktor folikul var mı diye baktı ultrasondan goremedi haftaya gel progesterona bakalım çatladi mi orda belli olur dedi bugün döngünün 21. Günü kan verdim sonuçlarım
beta HCG <1.2
progesteron 8.4
Adet olmama da 7 gün var . Biliyorum progesteron 10 üstü olunca yumurtalama olmuş oluyor . Ama 5 üstü olupta hamile kalan cok varmış. Var mı sonradan iki değeri de yükselen . Sonuclara e-nabizdan baktım yarın gostericem doktora insallah .